Kjøpsvilkår

 Vi er spesialister i ergonomiske mus og innredningsløsninger til fremtidens kontorer, med 27 års erfaring

Kjøpsvilkår

Her kan du lese om kjøpsvilkårene til Ergonorge.no.

Når du kjøper varer i vår nettbutikk skal du bare legge varen i kurven.

Systemet vil deretter guide deg til en side hvor du skal skrive inn opplysninger om deg - navn, adresse, betalingsmåte etc.

Dersom du trenger hjelp til å bestille kan du gjerne kontakte oss på telefon 41 35 28 92 eller på e-post: info@ergonorge.no

 

 Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer og tjenester/produkter fra www.ergonorge.no til forbrukere.

Kjøpsvilkårene utgjør, sammen med din bestilling bekreftet gjennom ordrebekreftelsen, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

 

 Priser

Prisene på sidene er i norske kroner (NOK) og er eksklusiv MVA.

Det tas forbehold for utgåtte eller utsolgte varer og prisendringer i nettbutikken.

Vi forbeholder oss retten til å avvise innkomne ordre dersom innkjøpspris og fraktutgifter overstiger salgsprisen.

Dette kan for eksempel være ved tilfeller av uforholdsmessig store prisstigninger fra en leverandør som ikke har blitt oppdatert online.

 

 Transport

Transport skjer via GLS. Fraktkostnad er kroner 85,- ekskl. MVA - uavhengig av antall varer (kun for bestillinger innen Norge).

Leveringstiden er 2-5 virkedager, dersom varen er på lager. Dersom den ikke er på lager, forventes levering innen 4-6 virkedager.

Hvis leveringstiden er lengre enn dette, vil du bli kontaktet.

GLS har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard.

Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 350,- i tillegg til ordinære fraktkostnader.

 

 Betaling

Bedrifter: Vi sender en faktura som standard med 8 dagers betalingsfrist.

Det er også mulig å velge å betale med kredittkort eller bankoverføring.

Private: Det kan betales med kredittkort.

www.ergonorge.no kan du betale med Visa, MasterCard og American Express.

Hvis det betales med kredittkort, skal du være oppmerksom på at det kan ta opptil to uker før beløpet trekkes fra kontoen din.

Vi tar ikke betalt for bruk av kredittkort

BANK

Nordea

Ved tilfeller hvor et nyetablert firmasender ordre til oss, som ikke har handlet hos oss før, forbeholder vi oss retten til å henvende oss til dere angående forhåndsbetaling.

 

 Ordrebekreftelse

Systemet sender automatisk en ordrebekreftelse til din e-postadresse. Vi anbefaler at du tar vare på denne e-posten.

Vi sender en faktura, som er ditt garantibevis. Dersom du i etterkant ønsker en ordrebekreftelse tilsendt, er du velkommen til å kontakte oss.

 

 Angrerett

Dersom en vare må returneres skal den være innpakket i originalemballasjen, og alle manualer og tilbehør må vedlegges.

I tillegg skal produktet og emballasjen være forsvarlig pakket før det sendes til oss.

Mottar vi produktet i skadet emballasje vil vi ta betalt 20% av varens verdi. Vi godtar ikke pakker som sendes i oppkrav.

Retten til annullering av kjøpet kan bare benyttes dersom varen returneres i samme stand og antall som levert.

Retten bortfaller hvis du bruker produktet på en måte som åpenbart reduserer salgsverdien.

Når tilbaketrekking utøves må du betale porto for å sende produktet tilbake.

 

Produktet returneres til:

 

ErgoDanmark  Aps

Cort Alders Gate 16 

0254 Oslo

Norge

 

Merk: Dette er ikke en besøksadresse

 

Produkter for gratis prøve i 10 dager : sendes tilbake til oss, eller leverandør i samme stand som de ble mottatt.

Produktene skal være pakket i originalemballasje inkl. alle deler og manualer.                                        

Er produktet og emballasjen ikke som da den ble sendt, forbeholder vi oss retten til å kreve 20% av varens verdi (produktet må ikke bli skadet eller bli behandlet på en slik måte at den ikke kan selges). Når et prøv gratis produkt returneres, må du betale porto for å sende produktet tilbake.

Du kan annullere kjøpet ved å velge ikke motta, eller sende produktet tilbake, men kun etter avtale.                      

For å lette ekspedisjonen, vil vi be deg om å kontakte oss på telefon  41 35 28 92 eller info@ergonorge.no før du returnerer varen.

Når du har mottatt produktet har du selv ansvaret for tyveri, brann eller lignende. Dersom du angrer på kjøpet refunderes kjøpesummen for produktet.

Dette gjøres ved å overføre kjøpssummen til din bankkonto når vi mottar den returnerte varen, og bekrefter at den oppfyller kravene for returrett.

Ved retur er det ikke et krav, men ekspedisjonen går raskere dersom alle detaljer følger med pakken - for eksempel kopi av ordrebekreftelse, registreringsnummer og kontonummer på bankkonto som refusjon kan være kopier av noen tidligere korrespondanse, etc.

Emballasjen på ergonomiske produkter er en del av varens verdi, og mangel på originalemballasje gjør at salgsverdien svekkes og at returretten ikke kan utnyttes. I tillegg skal emballasjen ikke være skadet.

 

 

 Reklamasjonsrett

www.ergodanmark.no følger kjøpsloven ved salg av alle sine varer. Garantien gjelder om en vare, tross normal bruk, skulle gå i stykker.

Kvittering skal fremvises ved garantikrav. Ved eventuell tvist følger vi Forbrukerombudets beslutning.

VIKTIG: Vi ber om, at du kontakter Ergo Danmark på telefon 41 35 28 92 eller skriver til info@ergonorge.no for å få adresse, der den defekte vare skal sendes til.  Alle elementer må returneres med alle deler, manualer, etc.

Når du returnerer produktet, skal du vennligst gi en beskrivelse av feilen.

Vi godtar ikke pakker sendt som "mottaker betaler".

Husk å sende varen tilbake i orginal stand og få en kvittering for forsendelsen..

 

Garanti

Ergo Danmark garanterer for fabrikasjonsfeil i samme tidsrom som varene er garantert fra vår leverandører. Dette er som regel minimum ett år fra leveringstidspunktet.

 

 

Mangler

Ved mangler på de solgte varer som forelå på leveringstidspunktet, som ikke skyldes kjøperen eller forhold på hans side, har Ergo Danmark ubetinget rett til, for egen kostnad, å rette mangelen eller foreta omlevering.

Etter levering skal kunden så snart det er mulig foreta undersøkelse av de leverte varene.

Mangler må rapporteres til Ergo Danmark skriftlig samme dag etter varemottak.

Når Ergo Danmark foretar retting eller omlevering kan ikke kjøperen gjøre ytterligere misligholdebeføyelser gjeldende. Ved ønske om bytte av feilbestilte varer plikter kunden først å kontakte Ergo Danmark.

Ved eventuell retur plikter kunden å følge Ergo Danmarks særskilte returbetingelser som utleveres sammen med alminnelige salgsbetingelser.

Det understrekes at eventuelle utgifter til frakt i forbindelse med reklamasjon eller retur må dekkes av kunden. Feil og mangler må fremsettes uten ugrunnet opphold.

 

Forbehold

Det tas forbehold om utgåtte varer og trykkfeil i prislisten.

Organisasjonsnr: 921 495 447


ErgoNorge by ErgoDanmark

Cort Adelers gate 16

0254 Oslo

Norge

 


 

Kundeservice


Telefon 41 35 28 92

Telefontid kl. 8:30 - 20:00


info@ergonorge.no

 

Postadresse:  

ErgoDanmark ApS

Postboks 1964 Vika

0125 Oslo

Norge




Copyright @ All Rights Reserved Ergo Norge.no

Denne siden bruker cookies. Ved å klikke videre på hjemmesiden aksepterer du våre cookies.

Les mere her
Godkend